פרוש: "מחקנו את מורשת לפיד; הבחירות קריטיות לציבור החרדי"

איתי גדסי No Comments on פרוש: "מחקנו את מורשת לפיד; הבחירות קריטיות לציבור החרדי"

סגן שר החינוך מאיר פרוש טוען כי הקדנציה האחרונה היתה עבור מפלגתו "מעניינת" ואפקטיבית: "מחקנו את מורשת לפיד אך יש עוד הרבה מה לעשות" | גוש הימין: "אנחנו בעד שהימין ימשיך להוביל" | מצע כחול לבן: "מזעזע" | וגם, מילה אחת על העיר אלעד

צילום: יהודה חיים, פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סגן שר החינוך מאיר פרוש שוחח עם איתי גדסי ב"מהדורת הבוקר סופהשבוע" והתייחס לבחירות הקרובות. "מי שבא לבקש את אמון הציבור צריך לעבוד כל השנים, היה לנו קדנציה מעניינת ומבורכת, מחקנו את מורשת לפיד, אך יש עוד הרבה מה לעשות. אנחנו במערכה קריטית ליהדות החרדית".

עוד אמר פרוש: "בבחירות הקודמות היה לנו גידול של 20 אלף קול בהפרש של שנתיים, אני מאמין שניתן להגיע ל-235 אלף קולות פלוס ל'יהדות התורה'. בהנחה שנעבוד כמו שצריך ונגייס את הציבור".

בנוגע למעמדה של "יהדות התורה" בגוש הימין, אמר: "אני מאיר פרוש עומד במקום שלישי ביהדות התורה אומר וחושב שכל הרשימה חושבת כך, אנחנו דבקים במטרה שהגוש הימני ימשיך הלאה לפעול. זה עבד טוב ליהדות החרדית שהגוש הזה עובד".

בנוגע להצבעת המגזר החרדי וליחסים בין המפלגות, אמר פרוש: "כל קבוצה יש לה את המסרים איך לדבר לציבור שלה, לכל צד יש משקעים, גם בציבור שלי יש את הבעיה הזו, אך אנחנו יודעים את הסכנה שישנה וצריך להתעשת, להתעלות ולצאת מהמשקעים האלה".

על המצע של מפלגת גנץ לפיד, אמר פרוש: "ראינו את המצע המזעזע 'תוצרת כחול לבן', אי אפשר לומר שהליכוד הם צדיקים גדולים, אך מועצת גדולי התורה כבר אמרה בעבר שהם הקרובים ביותר למסורת ישראל, אין שם מצע פוגעני נגד היהדות".

לסיום, נשאל סגן השר פרוש בנוגע לקואליציה בעיר אלעד, בראשה עומד בנו, ישראל פרוש. "האם הקואליציה באלעד תיסגר לפני הבחירות הארציות?" נשאל פרוש והשיב: "אני מאמין שהקואליציה תורכב עוד לפני הבחירות".



0 תגובות